Brrrr wat heeft Jules het koud deze week. Oei, maar Jules heeft geen jas, muts, sjaal, handschoenen en laarzen. Gelukkig zijn de kindjes er om Jules te helpen. Dankzij de kindjes heeft Jules het nu lekker warm buiten. Zo leerden de kinderen ook weer wat nieuwe woordjes.  We leerden ook dat water kan bevriezen als het heel koud is buiten, daarom maakten we leuke ijshangers.Het zorgde voor prachtige kleurtjes en glinsteringen in het zonnetje.

op woensdag herhaalden we op een leuke manier de wiskundige begrippen ‘kort en lang’. Dit aan de hand van een zoekspelletje. Wat vonden ze dit super leuk.

In ons klasje waren er ook allerlei spelletjes en materialen aanwezig rond het thema.  We maakten ook onze eigen winterboom.

Tijdens de speeltijd beleefden we ook heel veel plezier, wat kunnen we al goed met elkaar spelen. Op naar een nieuwe week waar we weer veel zullen bijleren en veel plezier zullen beleven.