De allerkleinsten van de school zijn goed gestart. Net als bij mama en papa voelen ze zich ook in de armen van de juf geborgen. Jules toonde al heel fier zijn schooltas. Iedereen herkende zijn eigen schooltas en de inhoud werd vol trots besproken. Na deze taalactiviteit genoot iedereen van onze klashoekjes waar we al veel kunnen oefenen op: fijne motoriek, sorteren op kleur, woordenschat, …. Natuurlijk werd er in de hoekjes ook veel geëxperimenteerd en gespeeld. Voor veel kindjes was het een echte ontdekkingstocht.
Op donderdag deden we samen met L4 en de andere kleuters een heel leuke zoektocht op onze school. We zochten verschillende afbeeldingen van monumenten en kleurden de juiste bolletjes. Als onze kaartjes juist gekleurd werden, mochten we bouwen aan onze muur met suikerklontjes.

Onze lieve vriendin Liv was in augustus jarig. We vierden haar verjaardag in de klas. 🎈🎂

Molly werd in de vakantie grote zus. 💙
Proficiat en we wensen het gezin heel veel geluk toe!

De aanzet is gegeven. We zullen samen bouwen aan een leuk schooljaar.💚💛